Snart ny vecka!

Denna vecka har varit lång! Vart ju flyttad på rul så skulle eg ha bytt vecka i lördags, men nu blir det på Torsdag först. Känns verkligen lyxigt att få må såhär bra som jag gör! Känner mig knappt gravid! Har äntligen börjat sova hela nätterna igen och har mycket energi på dagarna. Det enda jag kan känna av är fogarna. Men då gör jag bara lite mindre den dagen:)

Namn pratar vi väldigt mycket hemma just nu. Tjejnamnet är spikat ( om hon passar i det). Pojknamn däremot är svårare. Hitills har vi bara hittat ett och det är ”upptaget” så vi letar vidare. 

Tänkte att jag ska sammanställa hur graviditeten har varit hitills någon dag.

Inte långt till halvlek!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

