Hur började allt?

Ja allt började egentligen 2 oktober redan. Jag var gravid och fick rosa flytningar. Den 3 oktober kom blodet och  ett missfall var ett faktum. Jag kände direkt att ja ville pröva igen och sambon kände samma. Vi hade hunnit ställt in oss på att vi skulle få en bebis. 

Nu hade vi riktig tur så jag plussade redan 7 November svagt och 10 November på digitalt. Fick dock en liten blödning på kvällen samma dag så trodde det var kört igen. Men den gick över direkt.

Vi var gravida igen och lyckan denna gång var enorm! En liten bebis ska förgylla Våran familj. 

Men lyckan blev inte lång. Jag hade bokat ett tidigt vul den 29 November. Samma dag hade vi haft hälsosamtal. Jag visste att jag borde vara i 7+4 -8+2 så såg fram emot ett hjärta!

Jag får lägga mig i stolen och hon säger att så långt gången är jag inte. Jag fick en chock. Hon kollade o mätte o kunde bara se en hinnsäck och en gulekropp. Jag skulle vara i 4+6 enligt henne. Alltså ha blivit gravid efter jag plussade.

Jag bröt ihop totalt för jag orkar inte mf en gång till. Det var det enda logiska. Vi bokade en ny tid den 8 december för att se hur allt såg ut då. Det var lååånga 9 dagar dit.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

