Vul nr 2.

Ja hur gick det nu då när vi skulle tillbaka på Vul nr 2. Enligt mina beräkningar efter äl så skulle jag då vara i 8+4. Men innan jag åkte dit hade jag tyvärr gett Upp! Kände att det inte gick denna gång heller, och inte blev de bättre av att jag hade noll symtom på en graviditet. 

Satt i väntrummet och samma läkare kommer i tid som vanligt. Får kissa i en burk och lägga mig i stolen, tar 1 minut sedan ser vi det! Ett litet hjärta som slog i full galopp! Hon fick mig fortfarande till bara v 6+2 men det sket jag i! Hjärtat slog ju så fint! 

Och på rul visade det sig som sagt att jag hade rätt. Av de 16 dagarna hon flyttade tillbaka mig, vart jag framflyttad 12 igen. 

Älskade bebis, vad du luras redan från start! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

