Svårt att förstå..

Jag har riktigt svårt att förstå och greppa detta. Att jag ska bli mamma igen, att vi ska bli föräldrar. Känns som en dröm som blivit sann, men är endå livrädd. Att det ligger en bebis i min mage. 

Jag funderar på om man kommer förstå innan den kommer? Att vi kommer bli fler!

Denna gång njuter jag av varje dag av graviditeten. Försöker hitta minst en positiv grej att hylla och vara tacksam för. Detta kommer bli min sista graviditet. Sista gången jag får gåvan att bära ett barn. Kommer se till att verkligen ta vara på dagarna när bebisen är här också, tiden går för fort!

Bjuder på en bild av garderoben. Inget är dock tvättar ännu så har det kvar. Vi kollade ju inte kön heller så halva garderoben är tjej och andra halvan pojke:) ska bli spännande att se vem det är som gömmer sig!

Syns att jag fastnat för newbie 🙂 kläderna är i 50/56<3. 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

