Barnvagnar. 

Alltså vilken djungel! Vi har varit iväg 3 gånger och kollat vagnar och det är ju så svårt! Vi har fastnat för Emmaljunga. Han har haft det till sina barn och det har funkat bra. 

Vi bor där det finns en hel del snö på vintern och mycke grusvägar på sommaren, så vi behöver en stabil och stor vagn tyvärr. Men jag vill också ha en mindre så det kommer bli flera vagnar för oss.En shoppingvagn som alltid får ligga i bilen.

Jag fastnade direkt för Emmaljungas vita i läder. Fast bara i liggkorg! Sittdelarna hade jag betydligt svårare att bestämma. Sedan är de så tokig att på deras Edge duo behöver du ta samma färg på både sitt och liggdelen. Sedan släpps 2018s vagnarna i Juni med leverans i Augusti/september. Och vi ska ha bebis i Juli. Vilket gjorde allt svårare för jag vill ju se dom färgerna. 

Sambon hade då en briljant idé! Så vi har plockat ihop Våran tillfälliga vagn på blocket! Liggdelen kommer från Linköping och chassit kommer från Malmö. Jag har nu min vita liggkorg på en city cross chassi! Och sedan kommer vi beställa en Edge duo med Classic Chassi såfort 2018s modell kommer ut:) har beställt vita emmaljunga sängkläder som borde komma till veckan:)

Hade bara en dålig bild på vagnen men bjuder på den:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

