Sparkar och buffar!

Inatt var det någon som hade ett riktigt träningspass. Jag vaknade som vanligt för att gå på toa och sedan var det nästan omöjligt att sova! I nästan en timme höll den på där inne! Tänk att den redan är så stark och vild! Och endå är det bara 28cm och 500 gram ca där inne:)

Jag har några av bilderna från rul upptejpat på sidan av mitt sängbord. Bebis är alltså det första jag ser när jag vaknar och det sista innan jag somnar! 

Idag är jag extra tacksam över att jag får känna sparkar så tydligt! Att vi bygger upp ett band redan innan liten kommer ut! Ett band som bara en mamma kan bygga upp till sitt ofödda barn!

Min favoritbild från rul!  Exakt 4 månader till bf!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Sparkar och buffar!”

Kommentera

