Väggord

Jag vet att jag är ljusår efter alla andra, men nu har jag insett att jag vill ha ett citat ovanför spjälsängen. 

Jag har funderat på flera, men tycker det är svårt då vi inte vet kön samt att jag vill tänka på syskon. Så alla ordspråk som kan bli stötande för dom väljer vi bort direkt. Tex min favorit, det vackraste vi gjort. Tror det kan bli svårt för ett barn att kopla hur vi menar.

Jag vill inte heller ha något med ordet ängel i. Bebisar som inte får leva mer blir änglar för mig. Har Jättesvårt med uttrycket du är min ängel och liknande. För man lever ju!

Just nu står det mellan dessa två. Lutar mest åt andra.


Längtar så tills jag får inreda allt som är till bebisen. Idag kommer nog äntligen mina sängkläder till vagnen! Återkommer med resultatet! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

