Första inköpen vi gjorde till bebisen

Jag tycker det är så speciellt med första inköpen till bebisen. Här köpte vi dessutom dessa gemensamt.

Vi hade precis plussat då vi hade planerat in en shoppingdag, ett tag innan hade jag även fått bonuscheckar på hm. Då jag handlar en hel del kläder där så blir det alltid en del.

Just denna gång behövde vi inget speciellt så vi gick och strosade bland bebiskläder och hittade ett vitt sett som vi båda fastnade för. Då passade vi på! Satt sedan o kollade som ett fån på kläderna i bilen för de var ju så små!

Insåg dock nu att byxorna flöt in i bilden och är ej hemma så kan ej ta om. 

Under samma shoppingtur hittade jag en jätte mjuk och mysig kanin som jag tyckte såg så ensam och ledsen ut. Den fick därför följa med oss hem så den inte behöver vara ensam mera. Vart en filt när vi ändå höll på:) Jag hoppas snart kaninen känner sig lite gladare. 

Mins ni det första ni handlade till bebisen? Vad var det för något?:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

