Sängkläder till vagnen!

Som jag har längtat! Idag kom sängkläderna jag beställt till vagnen! Var tvungen att prov bädda direkt:) Kommer bli så bra med mina ugglor till! 

Ju mer man förbereder ju mer längtar jag. Om 10 veckor ca är de dags att börja tvätta allt! Känns som allt hinner bli dammigt om jag gör det redan nu. Annars hade ja lätt gjort det haha. 

Tycker om att det är vitt och diskret. Färger kommer det ju svämma över av endå innan det är färdigt:) Är ett bäddset från Emmaljunga som innehåller täcke, kudde, lakan, Påslakan och örngott.

Vet även att den kommer mitt i sommaren, men redan augusti börjar bli kallare här så tror det kommer bli perfekt i höst!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

