Blä magsjuka!

Nämnde förut idag att vi varit förskonade från sjukdomar i vinter. Men nu är magsjukan här:( Blir intressant att se hur många som åker dit.

Bebisen har ändrat karaktär på sparkarna ännu en gång! Nu börjar det bli hårdare sparkar och inte bara buffar och svepande. Vet att ja skrev så för ett tag sedan också, men nu ändrades det igen. Tråkigt nog känner jag inte av bebisen lika mycket längre. Men det kan ha att göra med att jag haft fullt upp denna vecka och rört mig mer än vanligt. Sedan tror jag både bebisen och jag haft en tillväxt sista veckan.

Imorgon minskas Våran familj drastiskt,  kommer bli tomt ännu en vecka.

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

