Bästa starten på veckan!

Det är nu drygt 1,5 år sedan som jag hittade detta med poddar. Eller ja en podd. Fastnade direkt för en podd som ett tvillingpar gör. Nät jag började lyssna hade Jessica fått sitt första barn och Angelica var höggravid med sitt andra. 

Jag trodde inte jag skulle kunna lyssna på poddar då jag inte klarar ljudböcker, tankarna svävar lätt iväg på annat. Har faktiskt prövat några till som inte går så det är något speciellt med denna!

När jag jobbade var det ett så bra sätt att börja måndagarna på då jag alltid åkte hemifrån vid 05. Ibland fick jag stanna bilen efter vägen då jag skrattade eller grät så jag inte såg vägen! Och varje måndag vart lättare att börja med! Mins en gång då de inte fanns att ladda ner, den måndagen vart fel haha.

Nu lyssnar jag alltid Någongång under måndagen beroende på när vardagen tillåter. Ibland när jag städar,  skottar, åker bil eller bara ligger i sängen

Jag hoppas inte dom slutar med detta för jag ser verkligen fram emot att ta barnvagnspromenad till detta i höst! Det är en av mina målbilder jag har när graviditeten är tuff, hur jag går med barnvagnen en härlig höstmorgon med tvillingpodden i örona!
Tack Jessica och Angelica för alls skratt, tårar och funderingar ni gett mig! 

Ni hittar podden på:

http://tvillingpodden.se

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

