Tiny love vagga

När vi beställde sängen igår passade vi på att beställa babysitter också då det endå var 15%. 

Vi har kollat på tiny loven ända sedan vi plussade. Jag tycker den verkar så smidig både inne och ute.

Såhär ser den ut för er som inte sett den. (bilder lånade från Google) 

Det är alltså en mini vagga och babysitter i ett som du kan ha i olika lägen. Det finns även inbyggd vibrator för onda magar.

Jag tror detta kommer bli en favorit här hemma då man behöver göra annat. Man behöver aldrig vara rädd att bebisen sitter för länge om den somnar iom att man bara ändrar läge. Ingen fara heller att ha den där som nyfödd 

I liggläge

I halvt sittande

I helt sittläge 


Jag behöver inte säga att jag längtar efter paketet på fredag/måndag va?:) Nej nu ska jag fortsätta leta ett spjälsängsskydd. Tycker det är svårt att hitta ett fint, tjockt, helvitt som inte kostar en förmögenhet 🙂

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Tiny love vagga”

Kommentera

