Varför är jag anonym?

Jag fick faktiskt 2 ganska elaka kommentarer igår. Båda handlade om varför jag är anonym, om jag skäms för att jag bara köper budget saker och begagnat.

Anledningen till att jag är anonym är för att alla runt oss inte vet om att vi är gravida ännu. Jag är inte heller helt säker på om jag kommer fortsätta blogga, allt beror på om jag lyckas få denna blogg så pass intressant så att jag har regelbundna läsare, samt att det ska vara roligt.

Angående begagnade och budget grejer så är inte det något jag skäms över! Vi lägger mycket pengar varje månad på bebisrelaterat. Sedan att jag inte lagt ut en bråkdel av vad vi köpt här. Jag tror fortfarande inte att priset är det som kommer avgöra hur ofta det används, utan det är funktionen. Sedan är vi ute efter stilrena och enkla grejer.

Är man ute efter helvita hem med vimplar och inredning som är mode då har man kommit fel. Det kommer inte finnas här! Jag är inte ett dugg intresserad av det. Däremot tygblöjor, bebisrelaterat och udda grejer. Det gillar vi. 

Jag kommer fortsätta vara anonym ett tag till för det känns bäst så! I framtiden kanske jag ändrar så vi inte är det:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

