Delmål i graviditeten.

Jag älskar delmål! Tycker det känns så långt annars till slutmålet och då har jag svårt att fokusera. Så känner jag ioförsig med mycket i livet. Har jag inte mina delmål tycker jag det är svårt att njuta! 

Idag uppnådde jag ett nytt delmål! 60%, Och det ska firas med glass!

 Nu har jag 4 delmål kvar innan förlossningen! Under 100 dagar, 75 dagar, 50 dagar och 25 dagar. Självklart känns det också lite extra kul när räknaren säger jämna procent 🙂

Jag har små mål som jag vill ha hunnit med till alla delmål också. Som när det är under 25 dagar kvar, då vill jag att allt ska vara färdigt. När det är 50 dagar kvar tänker jag börja tvätta och sådana saker:)

Idag är jag extra tacksam att jag fick sova hela natten ostörd! Vad är du extra tacksam för idag? 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

