Shoppingvagn 

Har ju glömt att visa shoppingvagnen vi fick på köpet! Jag gruvar mig för att lyfta vagnar i och ur bilen då jag inte är den starkaste personen. Jag vill därför ha en vagn som alltid ligger i min bil. Gissa om jag vart glad då jag fick detta chassi av en bekant. På bilden är det dock liggkorgen på, men jag har en svart sittdel som jag fick till som jag har en hårdlift i.Dock klippte jag bort det från bilden.

Jag har dock känslan att vi kommer använda vagn typ max så många gånger så det går att räkna på en hand på stan. Våran stad är liten och utan shoppingcentet, så man tar typ bilen mellan affärena och det är inte ofta man handlar:) Så skönt att ha den om man behöver.

Är ett äldre Emmaljunga nitro chassi:)

Bebis jag längtar efter dig!

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

