Tyst dag.

Idag vart det en tyst dag här igen. Har haft fullt upp i vårat sovrum. Spjälsängen kommer imorgon och jag vill få upp den i helgen. Men för att det ska gå var jag tvungen att möblera om lite:) nu är nästan allt klart och ikväll ska vi bara flytta lite sänglampor och kopla in all elektronik jag drog ut haha:) Tur jag har sambon som kan hjälpa mig lite:)

Det vart inte riktigt som jag tänkt det, men vill ha lite utrymme mellan sängen och spjälsängen så jag kan få plats även nu som gravid:) Sedan tror jag att det ser större ut än vad det kommer vara med sängen där.

Nu ska ja sova och hoppas att sängen kommer imorgon, madrassen är redan här konstigt nog:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

