Organen i kroppen.

Jag hittade en intressant bild nu på morgonen. Jag har faktiskt funderat på vad som händer med alla mina organ som gravid, alltså hur får allt plats? Hittade en bild som beskriver väldigt bra!

Jag är så imponerad av kvinnokroppen!  Att den klarar av att bära och föda ut ett barn! 

Nu är bilden från hur allt ser ut i v 36, men har redan förståelse för att jag måste kissa mer redan nu! Att det finns många krämpor som har med graviditeten att göra är inte heller konstigt!

Nej nu ska jag försöka sova lite till, känner inte för att göra morgon riktigt än.

Hoppas att ni får en bra lördag<3 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Organen i kroppen.”

Kommentera

