Världens finaste babynest!

Babynest är något jag inte haft till mina andra barn. Då hade det inte blivit såhär poppis. Tror ingen nästan hade det. 

Denna gång kändes det självklart att jag skulle ha ett. Men jag började leta tidigt för kräsen är jag! Jag ville ha ett diskret, men endå gulligt. Och som någon kanske har förstått så är ugglor en småvaforit. Hittade en säljare på tradera som sydde egna och hittade min! Jag skulle bara ha den! Och jag vann den!

Jag gillar den sovande ugglan, det vita och svarta, rosetten och sedan detaljerna på det!  

Jag är dock förvånad över hur stort det är! Det trodde jag aldrig!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

3 thoughts on “Världens finaste babynest!”

Kommentera

