Längtan efter ett kön.

Oj vad tabu det är att prata om detta. Att ha en längtan efter ett speciellt kön! En dotter eller en son.

Jag är en av dom personerna som har en längtan efter ett speciellt kön. Jag tycker att vi borde lyfta detta ämne lite granna.

Jag har en av varje sedan innan och min sambo har minst en av varje. Så kollar man så är det inte pga att vi saknar ett kön. 

När jag kollar på varför jag önskar ett, vad jag ser fram emot så är det bara småsaker som gör det. Det kan vara för den leksaken, eller den filten eller bara för att jag gillar en färg mera. Jag ser inte att jag kommer få roligare, enklare eller något sådant.

Enda sedan vi eller mest jag började prata om ett barn till påriktigt så har vi haft ett namn om det. Både i positiva och negativa stunder har det namnet hängt med som arbetsnamn. Det namnet är ju som ni förstår också förknippat till ett kön.

Jag tycker inte om uttrycket det spelar ingen roll bara barnet är friskt. Jag säger såhär. Det viktigaste för mig är att barnet lever när den kommer ut!

Jag vet att jag kommer bli lika glad vad det än kommer ut. Första mötet kommer bli så speciellt! Kommer det inte ut en av det könet jag längtar och drömmer efter kommer det glömmas bort lika fort. För lyckan över ett nyfött barn är större!

Men i några veckor till kommer jag drömma och längta efter ett speciellt Kön!

Är det inte fler som hoppas och drömmer i smyg?

Vem är du lilla du?<3 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

