Tvättmedel till bebis

Jag funderar på detta med tvättmedel. Ska man ha annolunda till bebisen eller ha samma till alla?  Jag mins inte alls hur jag har jag till de äldre barnen i början. Just nu kör jag ett sensitiv  tvättmedel till allt jag tvättar samt sköljmedel till vanliga kläder. Funderar på om bebisens hud klarar det?

Har kollat lite tester också men blir inte så mycket klokare. Coop blir det inte allafall.

Vad har ni kört för tvättmedel och hur har ni gjort?:)

En bild på ett test jag hittade. 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

3 thoughts on “Tvättmedel till bebis”

Kommentera

