Längtar till imorgon! 

Efter ett samtal med min bm idag så längtar jag ännu mera tills imorgon! Jag ville kolla med henne pga sjukdomarna vi haft nu hur vi skulle göra imorgon. BVC och mvc har nämligen samma väntrum här och samma lokaler. Hon tyckte dock vi skulle komma då vi passerat över 72 timmar då.

Jag ser fram emot att få höra hjärtljuden, få veta järn och socker. Hoppas att äggvitan är borta. Få veta sf måttet för första gången. Jag gissar 148 i hjärtljud, 120 i järn  och 23 i sf mått:)

Ska även ta upp lite jobbigare saker med henne:( jag avskyr att klaga och vara till besvär, men måste få ur mig det.

Bara 12 timmar kvar:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Längtar till imorgon! ”

Kommentera

