Varför kollade vi inte Könet?

Fick flera frågor om detta då jag önskar mig ett specifikt kön.

Jag hade gärna kollat! Hatar att vara nyfiken och Hade gärna kollat! Jag tjuvöppnar ju även mina julklappar innan julafton;)

Nu var det så att min sambo vill inte veta. Han tycker om övervakningen och att gå och fundera under graviditeten. Jag tyckte också att det är en för stor grej att övertala någon om eller att gå emot viljan.

Jag är hellre nyfiken i 20 veckor än att han ska tappa sin roliga del i graviditeten. 

Jag är idag glad att vi inte kollade även fast jag blir galen ibland på att inte veta! Blir också mycket billigare just nu då mycke grejer vill jag ej handla innan jag vet könet:) blir storhandling när liten är ute:)

Älskade liten, vem är du?

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Varför kollade vi inte Könet?”

    1. Jag hållet helt med. Efter vårat rul då vi berättat att vi varit där har första frågan alltid varit har ni kollat kön? Inte hur mår den? Var den frisk? Tycker fokusen ligger fel idag.

      Gilla

Kommentera

