Fortfarande så jäkla besviken

Känslan av besvikelse över hur allt vart igår hänger kvar över mig. Har gråtit till och från och sovit ännu sämre än vanligt. Vet inte riktigt hur jag ska gå vidare nu eller hur man gör. Har googlat massor om andra i samma sits och det verkar svårt. Vissa har bytt bm för att få en bättre remiss, men det är inte aktuellt här då vi bara har två att välja på och jag trivs i övrigt med henne.

Jag funderar på om det är att hon inte förstår, att jag är för lugn eller förklarar dåligt. Att det blir en miss. Jag har nämligen riktigt svårt att beskriva hur jag verkligen känner och mår utan att bryta ihop totalt. Så håller gärna in lite. 

Sambon sa idag att han och jag ska sätta oss och verkligen prata Igenom detta. Hur jag känner, rädslor och sådant så ska han hjälpa mig att stötta mig därifrån i ev försök att få komma iväg tidigare och träffa någon. Är lite svårt för att att trycka på då vi inte pratat så mycket om det tillsammans ännu.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Fortfarande så jäkla besviken”

Kommentera

