matlådor till frysen.

Jag har redan börjat planera mat som ska lagas till matlådor. Tänkte börja laga i början på juni:) vi äter väldigt mycket matlådor och storkok redan idag så tror det kommer underlätta Våran vardag rejält med en liten.

Redan som det är nu så lagar jag alltid en måltid i veckan i storkok. Som i torsdags gjorde jag chili con carne, och det sista av det åt vi idag:) vi har med andra ord ätit samma sak till middag eller lunch i 4 dagar:)

Nu var det dock ej det jag skulle prata om utan jag efterlyser era bästa tips på bra mat till frysen! Har man som mål att göra 100-150 matlådor vill man ha lite variation:) fisk har vi dock svårt för:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “matlådor till frysen.”

Kommentera

