Symtom som gravid.

Låg och pratade med min sambo om symtom och åkommor som gravid igår och känner mig riktigt tacksam och bortskämd! Jag hoppas verkligen det fortsätter såhär!

Jag har mått illa max 10 gånger denna graviditet, aldrig så jag spytt. 

Jag har haft/har väldigt ömma och växande bröst. Jag gick från 75a till 80c på bhn från start till v 8. Nu börjar det bli dags att överge 80c och köra på större. 

Bröstmjölken kommer igång tidigt. Har redan läckage, irriterad men jag står ut:)

Foglossning som spökar! Vissa dagar rejält andra mycke mindre. Jag är så tacksam! Ibland orkar jag tom ta promenader!

Har problem att kliva ur sängen oftast. Men när jag kommit upp och gått 10 steg är smärtan oftast borta.

Kissar mer än vanligt! Mycke mer! 

Börjar samla lite vätska. 

Ja det är allt vad symtom jag dragit på mig på 26 veckor! Kan man vara mer än tacksam att man inte ens känner sig gravid 90% av dagen? Att jag kan vara aktiv och göra mycket!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

4 thoughts on “Symtom som gravid.”

Kommentera

