Saker jag njuter extra mycket av!

Då jag har barn så vet man ju lite vad som komma skall. Så här är några saker jag njuter extra av just nu! Lika bra att passa på!

  • Kunna sova hela nätter utan att någon väcker mig.
  • Äta en middag i lugn och ro, både varm och med kniv och gaffel.
  • Ta långa duschar utan att någon stör mig.
  • Kunna ligga i sängen och dra mig länge på morgonen! (efter att jag varit och kissat)
  • Laga den maten jag vill i lugn och ro.
  • Se ett helt avsnitt av en serie. 
  • Kunna ha egentid med något av stora barnen och göra roliga saker.
  • Gå på toa i fred.
  • Äta vad jag vill utan att någon reagerar pga amning. 
  • Sova naken! Snart är det vätskor överallt som stör:)
  • Njuta av att ha min sambo för mig själv. 
  • Sovmorgon!  ( inte för det händer så ofta) 

Är så underbart att vara här och nu:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

