BB väskan!

Alltså jag måste ju slå rekord i att vara ute i tid! Jag har sista dagarna börjat fundera på den berömda väskan. Väskan som ska rymma allt man behöver första dagarna och lite till. 

Jag har noll koll på vad jag haft med förut förutom blöjor och bebiskläder. Och jag älskar att ha koll på saker.

Jag har börjat skriva en lista, men än så länge finns det bara 4 saker på den.

Kläder, blöjor, bindor och bilstol haha.

Så min fråga är till er innan jag fortsätter skriva, vad får jag inte glömma att skriva upp? Och vad kan jag glömma att skriva?

Behöver man ha med babynest? 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

