Rädslan att vara magsjuk.

Klockan är nu 01 snart och jag kan inte somna! Har mått småilla i 2-3 dagar nu till och från. Men jag tänker ju att allt hör till graviditeten. Nu ikväll vid 23 hände något i kroppen. Började rapa och få hemska sura uppstötningar. Såfort jag lägger mig blir dom ännu värre och det känns som hela jag ska vändas ut och in.

Jag har som vissa av er kanske förstått en riktig fobi för magsjukor och spyor. Jag klarar inte av att spy. Så jag ligger häldre som nu och mår pyton istället för att kanske må bättre efteråt. 

Just nu halvsitter jag i sängen och ser på en serie. Här lär jag bli sittandes ett bra tag till. Tur jag inte ska upp med nå barn om 5 timmar.

Hoppas detta är gravidrelaterat! Sov gott ni andra<3 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

