Vi ska ut och resa..

Och jag är nervös! Vi har precis bokat en barnfri weekend 50 mil härifrån. Vi ska bila dit och hem och passa på att shoppa allt det sista till bebisen då vi passerar ikea och en riktigt rolig barnbutik. 

Ser verkligen fram emot att komma iväg och bara vara vi, njuta, äta god mat och sova på hotell. Och såklart shopping! 

MEN jag är riktigt nervös! Vi ska åka först i början på juni. Jag kommer vara i v 34. Jag är så rädd att det ska starta förtidigt! Vad gör man då? Min sambo tycker inte jag ska tänka så mycket på det. För oddsen är inte för att det ska starta. Att vi bara ska mysa på. Min hjärna skriker bara ta med bilstolen och förlossninsväskan haha
Tur det är flera veckor dit! Man kanske hinner ändra sina tankar lite:) lugna ner sig och inse att det inte är någon fara. Händer det så löser sig nog allt

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Vi ska ut och resa..”

    1. Det är det som är de roliga att jag inte har haha. Fått mina i 37+. Tror det är rädslan om förlossningen kanske som kickar in

      Gilla

Kommentera

