En annorlunda påskafton :)

I vanliga fall brukar vi vara på äventyr med äggletning, påskmat och massa godis på påskafton. Iår har vi dock inga barn hemma så vi hoppade över det iår. 

Jag har spenderat dagen med att ligga i sängen, ätit svampar och läst bok! Alltså godissvampar

Min bm tipsade mig om denna bok pga min förlossningsrädsla, föda utan rädsla.

Jag har nu läst halva boken och har lite svårt för hur den är uppbyggd. Jag förstår tanken bakom hur hon menar och sådant, men inte hur det ska funka i praktiken.

Ska läsa ut den och sedan läsa den igen om en vecka ca och se hur det känns då. Min sambo kommer också läsa den mellan.

Hoppas ni haft en bra dag idag:)

Just ja bebis har sparkat som vanligt idag:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “En annorlunda påskafton :)”

Kommentera

