Första gången jag blir ”orolig”

Jag tycker att jag har en väldigt livlig bebis i min mage! Vissa dagar känns det inte som den sover alls! Bara bök och sparkar och så har den hållt på i 2 veckor! Men inte igår!

Jag kände bebisen massor vid 05 då jag vaknade. Sedan somnade jag om och sov till 1045! Är rekord på länge.låg då och busade lite med bebisen. Den gillar inte när jag lägger handen eller något annat på magen. Sparkar som den verkligen försöker få bort mig. 

Sedan tog jag storstädning inne och i bilen och var i farten Hela eftermiddagen! La mig i sängen först vid 21 igen.

Då vägrade den vakna! Drack vatten, åt godis, buffar och försökte med nej inge respons. 

Det är första gången jag blev riktigt orolig om sparkarna.!

Strax innan 00 så typ 3 timmar senare vaknade den tillslut och jag fick känna några buffar innan både jag och liten somnade. Tänk nu börjar sparkoron! 

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

