En betydelsefull dag.

Idag tog jag en paus från mycket och bara njöt med sambon. 

Vi har tvättat lite barnvagnsklädsel. Vi fick nämligen med en sittdel på chassit jag köpte men har tyckt den varit äcklig. Nu efter två tvättar är den åter igen svart. Bra som extra eller reserv 🙂 var lite tjorv att få bort nitarna.

Sedan satt vi fart med det roliga att frosta ur ena Frysen. Tänkte ta den andra imorgon 🙂

Vi har verkligen njutit av att bara vara vi två och pratat om allt mellan himmel och jord men mest barn! Det var så behövligt. Bara få vara ett tag. Vi pratade mycket förlossning och första tiden med bebisen. Hur han ville ha det och hur jag ville ha det. 

Nu har jag krupit ner i sängen. Ska bli kul att se när jag somnar. Imorgon lovar jag att vara tillbaka med nya härliga inlägg. 🙂

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

