Sova på nätterna.

Jag börjar få svårare och svårare att sova på nätterna, eller nej inte själva sovandet utan att somna! Jag ligger alltid vaken 2-3 timmar efter att sambon somnat. 

Dels beror det på att alla tankar kommer på kvällen om förlossning, graviditeten, vem är du, hur blir allt sedan och massa mer saker. Sedan är jag som mest kissnödig mellan 21-24. Kissar minst 4-5 gånger då.

När jag väl somnar sedan brukar jag sova till 5-7 iallafall:) och jag erkänner, jag sover middag på förmiddagen också:) bebisen brukar dock somna strax före 00 och sedan börjar jag känna den när jag varit på toa första gången på morgonen.

Idag har sambon erkänt vad han tror det blir för kön och varför:) det satt långt inne 🙂 ska bli kul att se vem som gömmer sig. Mins inte när jag var såhär nyfiken sist!

Blä ska sluta svamla, kissa och försöka somna. Imorgon är en ny dag:)

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

