Operation hitta mössa och filt!

Jag har ju som sagt två delar i garderoben, en rosa och en blå. Jag saknar dock en rosa mössa och filt. Har varit på jakt efter det länge nu men tycker det är svårt att hitta! Jag vill ju inte lägga en hel förmögenhet på en bebismössa som kanske inte blir använd! 

Jag är som man kan ana på bilden väldigt kär i newbie kläderna! Tycker dom flesta är stilrena och i bra prisklass dessutom!  Har även fått veta att på Vårat kappahl är det riktigt enkelt att få tag på det man vill ha då vi har ett stort utbud på liten ort:)

Av dom hängande kläderna är det 4 plagg som inte är newbie, av byxorna och pyjamaserna är det några fler:) finns dock mer kläder än det på bilden, men fick ej plats med allt:)

Jag hoppas dock det inte kommer en stor bebis, allt jag köpt är nämligen i 50/56. Ska bli så kul sedan att handla i större storlekar då den är ute:) 

Är så kul att äntligen få köpa bebiskläder igen! Bara 5-7 veckor kvar innan allt ska tvättas nu:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

