Magen

Jag har tagit magbilder lite då och då sedan jag vart gravid. Något hände runt v16-17 och jag svällde upp som en boll. Och kollar magen nu på bilder har det inte hänt så mycket egentligen. 

Vid 21-22 la sig svullnaden och jag fick en annan form på magen. Och där står vi än idag. Tog bilder idag och ser ingen skillnad alls från för 5 veckor sedan.

Undra om det är normalt att det blir såhär eller om det är för att jag har svårt med vikten som gör att jag förstör något:(

Jag trivs med min lilla mage! Jag är så glad att jag inte är gigantisk. Men man vill ju att den ska växa. Gubben tycker den växt iallafall.

En dålig jämförelse, men här ser man så tydligt att den mest bara ändrat form. Och det är många veckor mellan dessa bilder. Svarta tröjbilden är från 26+4

Blir intressant att se så sf måttet växt.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Magen”

Kommentera

