Äntligen hittat båda filtarna!

Jag har ju länge sagt att jag vill ha filtar och mössor som är i roliga färger för båda könen. Men har haft svårt att hitta en flickig filt jag fastnar för i lagom prisklass. Vill ju inte ha slängt för mycket pengar i sjön. Men nu har jag hittat den! Hoppas den kommer på måndag:)

Men har lånat lite bilder från nätet så jag kan visa.

Här är ”pojkfilten” nästan allt sådant funkar ju på en tjej också. 

Den är tunn och enkel. Hade kollat på den länge, men fick lite rabatter och bonus från kappahl så fick den för 49 kronor:) Tjejfilten är dock tjockare.

Såhär ser mönstret ut


 fast det är denna i nå annat material 🙂


 hittade den på rea på Babyland för 139 kronor! Ett sådant kap! 

Jag tycker det är så synd att detta mönster fanns för flera år sedan och knappt finns kvar. Hade lätt velat ha en skötväska i detta tyg till min vita vagn:) får kanske pröva tradera.

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Äntligen hittat båda filtarna!”

Kommentera

