Kläder till väskan

Igår hade jag riktigt tråkigt så jag kollade igenom garderoben till bebisen. Måste ju kolla om jag mot förmodan måste handla något mer;) Jag får inte ens plats med allt jag köpt så mer kläder behövs inte ännu:) Jag har dock som sagt bara köpt i 50/56 så behöver börja med större omgående sedan:)

Jag tog lite kort på kläder som ska med i väskan:) blir säkert mer kläder haha, är blandat i 50/56

Här är lite blått, rosa, vitt, svart och ljusbrun. Kläder för båda könen. Ska bli så roligt o se vilka som blir använda:)

Sista bilden är det ljusrosa bodysar och strumpor.

Längtar tills alla kläder ska tvättas och hängas upp på riktigt och vänta:) tänkte vänta 5-7 veckor till:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

