Vad många ni börjar bli:)

Vill tacka just dig för att du stannar upp och läser min blogg, det betyder mycket för mig! Det har sista 2 veckorna hänt något med statistiken så den går rätt upp! Lite läskigt men endå roligt!

Jag börjar dock få en väldigt trytande fantasi igen. Är det något du vill läsa om här så kommentera gärna så ska ja skriva om det:) Jag har dock lite ämnen kvar i lager.

Hoppas ni alla har en bra Torsdagskväll. Jag ska mysa ner mig med en film och päronbitar och känna bebisen sparka:) Bara njuta av att jag ännu en dag har fått må bra ❤ 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Vad många ni börjar bli:)”

Kommentera

