5 saker jag är tacksam för.

Tänkte lyfta fram 5 saker jag är tacksam för just nu!

*Att jag och min familj får må bra. Vi har haft en underbar vinter med 1 förkylning och 2 magsjukor. Annars har vi alla hållt oss friska. Vi är även förskonade från allergier och överkänsligheter vilket är skönt!

* Att jag kan vara hemma med barnen. Jag är alltid här när dom kommer från skolan, finns alltid fika färdigt och middagen serveras i lagom tid. Vi behöver inte krångla med fritids och får mycke kvalitetstid tillsammans.

*Att våren äntligen närmar sig! Jag längtar efter att få göra iordning gården, blommor och växthuset! Just växthuset är något som ligger mig varmt om hjärtat! Där kommer jag och bebis spendera mycket tid!

* Min sambo! Vi har varit ett par i ganska många år med i med och motgångar och idag står vi här starkare än någonsin med en liten påväg. Det har varit tufft att bygga upp ett förhållande som verkligen håller. Men jag känner en sådan trygghet jag aldrig har känt förut. Vi har verkligen utvecklats som personer och par. Tänk när vi träffades och alla barnen var under 5 år! Det var ingen barnlek med att få vardagen att gå runt!

* Våran graviditet! Jag är så glad och tjatar ihjäl mig om den! Ett litet barn ligger och växer i min mage. Det barnet är 50% jag och 50% han. Jag mår så otroligt bra som gravid och livet med en liten är jag redo för! Vi längtar så mycket! Fast kom inte än!  bebis behöver växa på sig och jag behöver fixa klart allt här hemma först!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “5 saker jag är tacksam för.”

Kommentera

