Lite sömn, mycke shopping :)

Finns både bra och dåliga saker med att inte sova på nättegna. Jag ligger nämligen och shoppar. Det är inte bara barngrejer utan allt möjligt! Nu inatt fick jag nå fnatt och beställde nytt smink. Jag behöver ju verkligen smink, eller inte alls då ja aldrig sminkar mig.

Satt och kollade filmer på Youtube och tänkte att så svårt ser det ju inte ut att lägga en grundsminkning så beställde sakerna. Nu idag funderar jag på vad jag tänkte med då jag har noll intresse av smink haha. Funderar på om det kan vara en ålderskris som är på ingång;) men nu är det bara att invänta paketet och pröva! 

Har också bokat en klipptid med noppning av ögonbryn i slutet på juni. Jag ville färga håret också men sambon var inte helt okej med det pga kemikalier. Så det får jag göra senare. Men blir skönt med en klippning innan bebisen kommer iallafall. Minns inte när jag klippte mig sist och då är det på tiden:)

Sambon sover så sött efter sin sista natt och jag tror jag ska göra han sällskap. Sov bara mellan 3-630 imorse nämligen:) 

Har fått bort mitt illamående förresten! Var att jag åt för stora portioner för sent verkar det som 🙂 Nu äter jag middagen uppdelat på 2 och då går det mycke bättre:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Lite sömn, mycke shopping :)”

Kommentera

