Extrem sovmorgon! 

Jag har precis vaknat och klockan är snart 12. Jag vet inte vad som hänt men sovit har jag gjort! somnade vid 2 inatt. 

Idag hade jag tänkt att åka på stan och shoppa lite men ställer in det. Känner mig inte 100 i kroppen. Och det finns fler dagar.

Igår satt jag och pillade ihop en lista på allt som behöver göras och som vi ska göra innan vecka 25. Försökte sprida ut allt lite under alla veckor och insåg att vi kommer ha fullt upp:) vi kommer ha barnen 5 av dessa 8 veckor också och då finns det inte lika mycke tid över. Sedan är 3 weekend resor inbokad. Varav en vart väldigt spontan!

Vi ska åka på en shoppingresa med hotell och god mat i början på juni. 

Sen ska vi vara farliga att åka iväg 2 nätter till en camping 20 mil bort i mitten på juni ( jag kommer då vara i v 36). Vi känner att vi vill hitta på något med barnen innan bebisen tittar ut. Så vi bokade en camping som har allt! Då behöver vi inte åka iväg massa utan allt finns där. Och krisar det sig med vädret finns både lekland och äventyrsbad i närheten samt massa shopping. Känns som jag lika gärna kan sitta i en solstol/soffa där som hemma.

Men vi kommer inte berätta något för barnen förens vi är i bilen påväg. Mår jag skit så kommer vi självklart inte att fara. 

Sedan har vi en natt på hotell med spa och mys inbokad i mitten på maj. Det är dock bara 5 mil härifrån men ska bli så mysigt:)

Så tre härliga äventyr bara vi innan bebis får det bli. Vet att barnen kommer uppskatta att göra något även fast dom avskyr att åka Bil:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

