Barnveckor är härliga veckor!

Nu är äntligen en barnveckan här igen:) älskar när det är fullt upp och liv i huset! Sedan går tiden så fort då!

Det kommer också massa roligt i gravidkalendern för mig. Tredje trimestern börjar på torsdag, det är nog den största! Sedan kommer även gravidmånader och kalendermånad ändras samt att vi passerar 70 %! Jag tycker allt är så häftigt nu då det händer saker varje dag!


Jag måste dock inse att jag inte är så liten och smidig som jag tror längre. Magen börjar vara ivägen, och efter bakning och matlagning idag kunde jag knappt stå upp. Men det ska väl börja kännas att man är gravid:)

Nästa vecka är det äntligen barnmorskan och sedan aurorasamtal!  Jag längtar verkligen. Vill se så allt ser bra ut.

Nu nattbabblar jag som vanligt! Godmorgon ni alla som läser:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

2 thoughts on “Barnveckor är härliga veckor!”

Kommentera

