Farligt med bakning. 

Igår när jag bakade matbröd fick jag fnatt och slängde ihop drömmar samt kolakakor! Det var första gången jag bakade båda sorterna så det var ett äventyr! Jag är inte så jättebra på att baka. 

Mina drömmar vart inte bra men smakade hyffsat, men däremot kolakakorna!

Tyvärr är dom ju inte så nyttiga. Men jag är bara gravid en gång till;) kolakakor i frysen när liten kommer oxh bjuda på är helt självklart nu:)

Ena Frysen är äntligen helt tom så nu kan jag börja bunkra upp där. matlådor, bröd, bullar och kolakakor haha! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Farligt med bakning. ”

Kommentera

