Ett samtal till barnmorskan. 

Såfort dom öppnar idag blir ett ett samtal till min barnmorska. Känns som att något inte är som det brukar och då blir jag nojig!

På vänster sida i magen har jag fått som håll till och från hela helgen. Har trott att det är ligamenten som spökar.

Nu igår fick jag dock riktigt mycke sammandragningar. En hel del gjorde ont men inte alla. Höll på så i 3-4 timmar innan det la sig och jag äntligen kunde vila lite.

Jag hoppas det är en enkel uvi jag dragit på mig.

Därför var det väldigt tyst här inne igår. Hoppas på att hitta ork till fler inlägg idag. Än så länge känns det bra i magen. 

Håll tummarna att allt ser bra ut! Jag ska ju ha mystid med minsta barnet på stan i eftermiddag. Hårklippning och fika står på schemat:)

 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Ett samtal till barnmorskan. ”

Kommentera

