V 29!!!!

Nu har en vecka sprungit iväg igen. Tycker det går ännu fortare nu sedan jag kom under 100 dagar. Ser fram emot att det ska fortsätta såhär Fort! Känns sjukt att det snart inge finns några fler hjärtan att fylla.


Bebisen är nu mellan 35-40 cm lång beroende på vart man läser och väger 1,25 kilo i början på veckan och 1,4 kilo i slutet. Vikten går verkligen fort uppåt nu! Den reagerar på både ljus och ljud och börjar få det trångt där inne så den får svårare att sparka! 

Det tredje trimestern är också här nu! Det blir bara tyngre och tyngre för mig och känns som att magen bara exploderar. Ska bli intressant att gå till bm på onsdag och få se hur allt är. Vissa kvällar är också extrema med kissandet. Bara igår var jag säkert 10 gånger på 5 timmar. Dricker dock mängder med vatten nu. Min foglossning blir värre och värre. Dock har vi haft väldigt aktiva dagar denna vecka så hoppas det är det. Ska bada på fredag och det ska bli så skönt!


 Jag blir mer och mer nyfiken på dig bebis! Det känns som vi är riktigt tajta du och jag redan Nu! Jag vet att du alltid vaknar vid 00 på natten för att träna lite och säga godnatt, sedan vaknar du vid 545 på morgonen igen med mig:) jag ser fram emot att få lära känna dig mera ❤ 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

