Varit frånvarande. 

Jag har tagit några sköna dagar härifrån. Jag funderar på om jag kanske ska lägga detta på hyllan endå. 

Jag har svårt att få ur mig nå vettigt innehåll! Tänker massor på vad jag ska skriva, men alla ämnen känns tråkiga och uttjatade. 

Våran vardag är ju det som händer mest i vårat liv, och det är så svårt att skriva om det intressant. Därför låter jag bli. Alla dagar är ganska inrutade i samma mönster!

Vi får se om jag kommer igång igen eller om jag lägger det på hyllan!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “Varit frånvarande. ”

Kommentera

