En chans till:)

Ja jag ska försöka ge detta en chans till. Får försöka använda fantasin om ämnen att skriva om! Denna vecka är dock ganska intressant av sig själv!

Idag är det bara 79 dagar kvar, på onsdag är det dags för bm besök, torsdag går vi in i v 30!!!! Och fredag är mitt efterlängtade aurorasamtal! 

Jag tycker verkligen tiden har sprungit iväg sedan jag gick under 100 dagar! Jag har massa roligt planerat i juni så den månaden kommer gå fort. Jag hoppas dock att maj går lika fort som april gjorde!

Tänk att vi redan är i maj. Tittar jag ut känns det absolut inte så när man ser snömängden! Hoppas det smälter undan fort nu!  

Har skrivit ett inlägg om skärntid som kommer vid lunch:) hoppas på att få till nå roligt till kvällen också! 

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

1 thought on “En chans till:)”

Kommentera

