Nattliga nöjen!

Jag har nästan hela graviditeten haft ett måste. Det måstet är att kolla gravidappen kl 00 varje natt för att se alla framsteg! Det är knappt så det går att somna utan att ha kollat. Och somnar jag tidigt kollar jag direkt när jag vaknar.

Jag tycker om att se hur hjärtarna blir mer och mer ifyllt, hur magen blir större, procenten ökar, dagar minskas, månader ändras och ja allt! 

Jag sätter alltid små små delmål varje vecka så det ska vara roligare att titta. Denna vecka är det tex 79 dagar först, sedan 72,5 % på onsdag, Och torsdag vecka 30:)

Nästa vecka har vi 75%, 69 dagar tex:) 

Jag är så med allt här i livet, jag behöver små steg att blicka mot! Har även stora delmål som jag firar:) 

Hade ni någon fixide när ni var gravida?

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

