Älskade lilla du<3 

Alltså jag håller på att bli galen ibland!! Jag längtar så otroligt mycket efter dig lilla bebis! 

Jag tittar på ultraljudsbilderna flera gånger om dagen och funderar. Funderar hur du kommer se ut. Vad får du av mig och vad får du av pappa? Du har redan två likheter med pappa som man ser, det är hur du håller handen under hakan och ”tyvärr ” utåtstående öron!

Är du en pigg bebis eller sover du mycket? Kommer du ha nå hår? Är du lugn eller skrikig? Är det en tjej eller kille?

Så många frågor och just nu så få svar! Men snart får vi svaret på alla frågor! Snart är du i min famn istället. Kommer bli tomt i magen!

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

