Inför bm besöket!

Mina tankar inför bm besöket.

Jag tror mitt järnvärde har sjunkit rejält. Hade 130 i v 22. Nu tror jag på 112. Äter nämligen inte järntabletter. Men har beställt ifall jag måste börja.

Sf måttet var 24 sist i vecka 26 så tror på 26-27 nu. Jag tror jag växer sakta.

Vikten vet jag, kommer bli ca 4-5 kilo upp på hennes våg sedan v 7. 

Hjärtljuden ligger nog kvar på 148:) det har det gjort båda undersökningarna jag gjort.

Socker, blodtryck och äggvita hoppas jag ser riktigt bra ut!

Längtar så mycket efter att åka dit. Jag tycker det känns som man kommer en bit till på vägen då! Ser fram emot att få veta om det är v,32 eller 33 jag ska dit nästa gång sedan. Vecka 33 känns som en evighet!! 

Tycker det är konstigt att man går oftare som förstföderska. Tycker det borde kunna hända samma sak andra gången som man vill fånga upp!

Har ni nå gissningar vad allt kommer vara?:)

Författare: Dema

Mamma, bonusmamma, sambo, husägare, gravid.

Kommentera

